Saanen esittäytyä...olen siis nainen ja toivottavasti parhaassa iässä. Ikää on 45 vuotta, olen naimisissa ja kahden, jo ison pojan äiti. Meillä on koira, tiibetinterrieri Wilma. Työssä käyn ja voin kyllä häpeilemättä ilmoittaa, että siivoustyötä teen :) Harrastuksista sen verran, että pidän ristikoitten pähkäilystä, lukemisesta ja historiasta. Ennen ompelin paljon, mutta nyt se on vaan jäänyt...  Ehkä ei ole nyt aikaa ja intoa ollut...Tämä tällä kertaa,myöhemmin lisää :)